Môžem sa s hosťom dohovoriť priamo a vyhnúť sa tak poplatku za využitie služby Bezkempu?
Obchádzanie sa nevypláca
Občas sa objavia pokusy tzv. obchádzania našej služby hlavne zo strany zákazníkov. Našťastie, vy majitelia ste slušní a féroví ľudia a tieto pokusy nám hlásite resp. odkazujete zákazníkov na potrebu využitia našej platformy na rezerváciu. Ceníme si to. Myslíme si, že naša provízia totiž nie je taká vysoká, aby to stálo za to. Navyše, komfort celej služby a hlavne marketing, ktorý všetkým poskytujeme, je nenahraditeľný. Investujeme veľké množstvo energie, času a finančných prostriedkov na zabezpečenie celej služby a propagáciu vášho pozemku. Vďaka službe Bezkempu totiž budete mať (a niektorí už teraz máte) zaistený trvalý prísun kvalitných platiacich zákazníkov.
Tu musíme zdôrazniť, že pokiaľ máte nastavený príslušný
režim spolupráce, je možné prijímať hostí mimo systému BezKempu (napr. ak ste majiteľom stellplatzu a chcete ponúkať časť kapacity na BezKempe). Nie je dovolené obísť systém Bezkempu, pokiaľ hosť zjavne našiel váš pozemok na BezKempe alebo vás dokonca najskôr kontaktoval nezáväznou otázkou, s tým, že zaplatí na mieste. V týchto prípadoch je nutné vždy hostí odkázať na vykonanie rezervácie na BezKempu.sk.
V prípade zistenia obchádzania našej služby sme nútení účet majiteľa pozemku (príp. aj hosťa) zablokovať a znemožniť tak ďalšie využívanie služieb Bezkempu v budúcnosti.
Čo vám naša služba okrem iného prináša za výhody:
- perfektný marketing (získate trvalý prísun zákazníkov, ktorých by ste inak ťažko sami získavali)
- zaistenie platieb (nemusíte sa starať o sprocesovanie platieb kartou ani prevodom)
- nemusíte riešiť EET (ak by ste si nechali platiť v hotovosti, museli by ste používať EET)
- prístup k príjemnému a prehľadnému ovládaniu rezervácií (máte prehľad o termínoch aj zákazníkoch, nemusíte tak riešiť zložitú administratívu.
- pravidelne inzerujeme celú službu aj váš pozemok v médiách
- vytvárame veľkú komunitu bezkempárov, sme všetci na jednej lodi.